maandag 3 februari 2014

Wakker worden...





Voor de meesten is opstaan toch wel het moeilijkste moment van de dag. Want ja je bed ligt zo lekker en warm en als de zon dan ook weer niet schijnt heb je er al helemaal geen zin in. Wel kan je je manier van wakker worden aangenamer maken. Er zijn inmiddels zoveel apps voor op je telefoon of tablet waar je muziek kan instellen om mee wakker te worden. Want niemand houd ervan om 's ochtends wakker te worden met het geluid alsof er ergens brand is of dat iemand met een toeter bij je oor staat. Het fijnste voor de meesten is dan denk ik ook om wakker te worden met een liedje die rustig begint maar steeds sneller gaat. Ik heb dan ook voor jullie een aantal liedjes geselecteerd om lekker mee wakker te worden, ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
  1. Wake Me Up - Avicci
  2. Burn - Ellie Goulding
  3. J'me Tire - Maitre Gims
  4. La La La - Naughty Boy, Sam Smith
  5. Feel The Love - Rudimental
  6. Don't Worry Be Happy - Guy Sebastian
  7. Counting Stars - OneRepublic
  8. The Other Side - Jason Derulo
  9. Don't Wake Me Up - Chris Brown
  10. Love Somebody - Maroon 5
  11. Rather be - Clean Bandit
Liefs,
Megan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten